18 oktober 2009

4000....

Vad kul, passerat 4000 strecket på min blogg! Roligt!! Över 100 st om dagen då alltså...
Undrar vilka ni alla är som läser?
Kommentera gärna, kul att veta vem som läser all dynga jag skriver.
Skriv ris eller ros. He he, nu ljög jag. Klarar inte kritik särskilt bra. Eller inte alls rättare sagt.

Idag är det familjemys. Det vill säga att vi inte orkar göra ett skit.
Jag slappar med datorn, C är i garaget, Lilleman kolla på Pippi Långstrump och lillsessan klipper i en papperstallrik.
Jag skulle också vilja vara 6 år och klippa i en papperstallrik, eller måla prinsessor som har fötterna åt ett håll och håret färgat blått, eller leka att mina gosedjur lever och döpa dem till Senna, Josel och andra osammanhängande och udda namn.

Eller vara 3 år och köra leksakscrossen och göra fräna gupp av strumpor, tomma toarullar och blöta handdukar.

Skulle dock inte vilja vara 41 år och stå i ett iskallt garage och pilla på små hjul och andra plastdetaljer till en så kallad leksaksbil. Bara för att få starta upp den tills frun skriker att det låter jävligare än när grannarna klyver ved.

Är nog nöjd med att kolla på Mammas Pojkar på 4:an idag, berömma den färdigklippta papperstallriken (som för övrigt blev en riddarhäst) och slänga i en maskin tvätt för att dämpa mitt slöa dåliga samvete lite.

3 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg! :-) Tycker verkligen om den! Grattis till 4000 läsare!! Puss o kram!

    SvaraRadera
  2. Göteborgare på besök?! Nu måste haft hur trevligt som helst då ju ;)
    Vi tittar också förbi,en snabbis, om 2 vec!
    Då blir det också hur trevligt som helst ;)

    Grymt med så många läsare! Snart står det om Dig i Expressen tillsammans med de andra fjortisarna som regerar på toppen! =)
    Vi sviker dig inte!! Pussis

    SvaraRadera
  3. 4000 läsare, Li det är grymt bra!Det här kan bli nåt....!!!

    SvaraRadera