19 oktober 2009

Karaktär

Nu ska jag stå emot.

Allt vad jag kan.

Jag vet att jag kan klara det, det är bara att stänga igen den och gå till papperinsamlingen.

Jävla skitkatalog med en massa snygga kläder och julpynt.

Det ser ju så fint ut på sidorna med pyntet så jag vill beställa tomtar redan idag.
Jag vill också se ut som tjejen på bilden med långa snygga ben och beställa en ny trenchcoat.

Och dessa skiterbjudanden.
Gratis returfrakt. Jag returnerar väl aldrig något.
Halva priset på dyraste varan. Ja, då kommer jag handla fler än en sak då.
Handla nu, betala om en månad. JA för DÅ har jag säkert mer fett i plånkan, när alla julklappar har inhandlats.

HUR SKA JAG STÅ EMOT??

Sen börjar jag tänka på min senaste H&M beställning. Jag har inte använt min enormt snygga pälsväst jag köpte. Den jag bara var tvungen att ha.

Fast den hänger så snyggt i garderoben. Har inte hunnit avända den ännu (hrmmm, jag har FULLSTÄNDIGT glömt bort att jag köpt den. Kom på att jag hade den nu när jag började blogga om det)

Nu ringde telefonen och jag fullständigt lurade C:s vän att jag skulle ha tjejfest här på lördag så deras herrmiddag fick intas i HANS hus istället.
Han blev helt tyst och jag kände hans panik hur han skulle berätta detta för sin sambo och jag tyckte det var hur roligt som helst.

Kanske ska dementera detta om några timmar. Man vill ju inte bli ihågkommen som den elaka frun.... He he.

Herregud vad jag gillade denna bilden......

3 kommentarer:

  1. Vet hur det känns!! Denna månaden har jag postorder från 3 företag att betala.. Kommer inte ens ihåg vad jag har köpt??!! Vad hände där liksom?? Men det eee så roligt att shoppa! Ett måste...

    SvaraRadera
  2. Har oxå nätshoppat en del, visst är det kul?! Men just nu endast babykläder - och det måste ju bebisen ha eller?

    Fast ett par stövlar med 40% rabatt hos Ellos blev det visst oxå. Snygga och vinterfodrade så de KOMMER jag att använda!

    SvaraRadera
  3. Fattar inte vem du ärvt shoppinglustan efter? Fast visst är det härligt att shoppa.

    SvaraRadera