11 oktober 2009

What happened?

Igår var jag snygg.
Drack bara champagne. Faktiskt.
Dansade röven av mig på dansgolvet.
Vi dansade oss blåa i ansiktet.

Idag är jag inte snygg. Ser faktiskt ganska otäck ut
Dricker bara coca-cola
Ligger i soffan.

Idag får barnen äta godis. Jag införde söndagsgodis idag. Då är de tysta.
C får meka med den lilla bilen. Till och med på matsalsbordet. Då är han tyst.
Jag får ligga i soffan och pilla navelludd.

Inte så tokigt en ångest fylld söndag.

Fabulous Four is not so hot anymore

2 kommentarer:

  1. Hej goding! Har du ångest idag? Äh, du hade väl kul? Inget att ångra! Vill du ha riktig ångest kan du komma och titta i vår tvättstuga och inse hur mycket jobb vi har kvar innan det är färdigt! Det kan driva en vuxen karl till tårar! :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. :-) En klassisk dagen efter med andra ord...Sminket man inte orkade tvätta av,håret som liksom lever ett eget liv...tur att man är gift å inte behöver chocka en stakars kille som undrar hur full han var när han tog med det där hem från krogen ;.)...kram,Kate.

    SvaraRadera