30 oktober 2009

De fem hemligheterna


De 5 hemligheterna för en kvinna att lyckas i sitt förhållande är:


  1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, städa, laga mat, ta hand om mat, barn och disk

  2. Det är viktigt att hitta en man som får dig att skratta

  3. Det är viktigt att hitta en man som du kan lita på, som inte ljuger

  4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och älskar att ha sex med dig

  5. Det är viktigt att dessa 4 män inte känner varandra


Jag har bara en man. Men det är inte helt misslyckat det heller.

Dessutom får jag VARJE DAG kaffe på sängen. Det ni!


2 kommentarer:

  1. Hahhaha jag har med en "man" men det får duga då vi har roligt ihop och vi hjälps åt.
    Hade det inte funkat så hade man ju aldrig stått ut med dem :)
    ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Haha! Den var bra! Jag får inte kaffe på sängen, men maten står färdig nästan varje dag när jag kommer hem! Det ni!

    SvaraRadera