12 oktober 2009

Humor och Fabulous Four

Idag är jag glad.

Det brukar jag inte vara på måndagar, avskyr måndagar. Om man nu kan avsky en veckodag. Avskydde min söndag igår också,eftersom jag var bakis. Segare än ett vingummi. Usch vin. Seg råtta kanske.

Men idag är jag glad i alla fall.

Det finns en sak jag gillar mest hos människor och det är HUMOR. Fast om jag får gåvor så kan jag gilla vilken karaktär som helst i och för sig. Fast jag gillar inte snåla människor. Då får jag ju inga presenter alls. Eller skitpresenter.

Jag blev ihop med C för vi hade samma humor. Det och hans stora...som jag skrev om nyligen, hans hotta kropp och hans stora plånbok.

Jag umgås bara med vänner som har humor. Eller om de har pengar, har snygga män eller snygga kläder. Ja kanske inte kläderna. Då kanske jag blir avis.

Min glädje idag var när jag insåg att inte bara min lillsessa har humor, utan även lillprinsen. Han gjorde en blöstdans som han sa. Hans R är inte alltid så bra...ja inte hans S heller men det beror ju mest på att han lyckas slå ut alla tänder. Vissa bokstäver och ord kan han ju säga. Och det är ju bra. Som blöst.

Inte bara var han rolig. Han har mammas humor som innefattar tuttar, bajs eller annat osunt i en 35 årig kvinnas liv. Me like! Me like it a lot.


Här kommer också en bild på de snyggaste bruttorna på Harrys i lördags. Fabulous Four.
Observera att det inte var samma utseende på oss på söndagsmorgonen.
Men de korten visas inte.

2 kommentarer:

  1. Du är ju lite småskojig själv.
    Vilken proffessionell bild du har lagt ut på oss. Vi lyckas verkligen bra med vår "leverantör och kund" relation :)

    puss, ha en underbar dag

    SvaraRadera
  2. Hello gorgeous! (Stavas det så?) Gillar din gula topp! Dina barn är helt underbara och har definitivt din humor! :-) Vet du, jag skulle gärna ta några glas vin med dig o E framöver någon gång, bara för att se hur jäkla snygg du blir- och känna mig lite snygg själv. ;-) Puss o kram!

    SvaraRadera