09 oktober 2009

Födelsedag

Idag fyller min älskling år. Ja, min man alltså om det inte framstod tydligt.
Så detta inlägg är tillägnat honom.

Jag älskar dig min plutt.
Kanske för att du har en gigantisk snutt.

Du är rolig och snygg
och i sängen ganska stygg ;)

Men det händer ju numer sällan
inte ens när vi har förfestat på Opera Källarn

Nu är det kvalitet före kvantitet
så jag hoppas att du inte blir tjock och fet

Fortsätt träna din 41 åriga rumpa
så ska du alltid få lov att kalla mig din lilla Stumpa

Jag är glad att du står ut med mej
trots att jag emellanåt(hrmmm, alltid) är en jävlig tjej
som dammsuger mitt i natten
och inte torkar upp spyorna efter katten

Kollar hellre på Desperata Hemmafruar och pimplar vin
fast jag istället borde knapra psyko medicin

Fast jag tror du älskar mig ändå
du tycker nog att jag är hot som få

Kanske också för att jag låter dig i garaget stå och meka
även när jag ensam köttbullarna får steka
eller jag barnen ibland själv får natta
när du på RSB och minioffroad sitter och chatta

Fast ändå har vi alltid kul
samma humor, mycket kärlek och aldrig något strul

Tack för att du är tillsammans med mej
trots att du ibland förtjänar en snällare tjej

Du är go och rolig med världens hottaste kropp
och tro mig, jag tog dig inte BARA för din stora snopp


Puss och grattis på födelsedagen!

4 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig uppskattning av den äkta maken, vet jag vad jag måste knåpa ihop tills dess att min man fyller år om en dryg vecka...

    SvaraRadera
  2. Oj, så där var det år sedan jag skrev till min karl! Men det är nog dags att göra det igen... hälsa C och gratta! Ha en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Hälsa puff med en grattiskyss från oss!

    SvaraRadera
  4. fy fan, vad bra.....brukar inte va sån att jagsvärm men den va djvligt bra ...nästan lite skratt o gråt (för att den var så fin såklart) över den !!! sss

    SvaraRadera