10 oktober 2009

Utgång...

Så här hotta är vi som ska ut ikväll... Vilka donnor det finns här i världen...

Bilden snodde jag från Prinsessans blogg Kunde inte låta bli, jag gillade skimret runt mig.

Jag älskar verkligen hennes blogg, skriver så kul, skriver om rosenrött skimmer, bubbeldrickande och annat som sig bör i en prinsessas liv. Dessutom är hon från Kulltorp och hur många lokala prinsessor finns det där?
Sen gillar jag ju snygga människor.
Så ytlig är jag.

Jag har ju både rynknojja och cellulitnojja? Vad händer om 10 år? Ska jag gå från bra ansiktsprodukter till botox? Från träning till fettsugning? Från situps till vibrerande bälte? Herregud, hur ska det sluta? Jag som älskar komplimanger. Tänk om det tar slut? Jag blir som Linda Rosing och fyller läpparna med röv-fett och sätter inlägg i skinkorna så att den ska puta ut istället för ner...

Röv-fett i läpparna, undrar hur det går till? Blir det en grop i skinkan då?
Skiter nog i det, tur att det finns plump-lipgloss.
Och det blir det ikväll. På Harrys, där jag gör debut för första gången på 5 år. Typ.
Laddad till nacken (eller nedanför, skit-nackspärren har ju inte gett sig än...)

See you at the party!

1 kommentar:

  1. Tror de var för att jag var inne och ändrade lite och så på sidan men nu ska den fungera :D
    Hoppas du får en bra helg! KRAM

    SvaraRadera