06 oktober 2009

Dagens kiss, eller jag menar tanke

Hantera alla stressiga situationer som en hund. Om du inte kan äta det eller leka med det, bara kissa på det och gå din väg.




Fast nu kom jag på att jag varken äter eller leker speciellt mycket (inte för att jag är ett apatiskt anorexiaoffer eller nåt sånt) men jag kom på att pissar jag på allt som inte har med lek och mat att göra så kommer jag nog utsätta mig för pinsamma situationer.

Typ faxen på jobbet... eller i provrummet på Beklädnadsaffären... eller på grannen när jag är sur på deras fester (hade blivit pinsamt om jag satt mig i deras soffan och skvätt lite).

Tror inte att det är nyttigt att småstänka heller. Då blir det urinvägsinfektion. Eller blatterinfection som det heter på engelska (tycker att det är ett roligt namn - Blaaaaaatterinfection, Help me - I have a blaaaaatterinfection)

Familyfood är också ett roligt namn.
Eller ett bra namn rättare sagt. Det var lycka som rusade genom min kropp när den vita pickupen kom uppfarande på grusgången med 2 stora kassar mat.
Matlåda i flera dagar framåt.
Fan C har ju inte ätit ännu. Då blir det nog ingen matlåda, han har ju fått skörbjugg av all pasta de senaste åren så han kommer väl äta upp allt till sista smulan idag.
Så jag blir väl utan matlåda som vanligt.

Svullo.

3 kommentarer:

  1. din snyggaste jobbakompis...6 oktober 2009 kl. 20:38

    ...haha du är ju så rolig, vad får du allt ifrån? Nä, anorexiaoffer är du ju inte, med tanke på dagens lunch på SP ;)nog att du är smal, men äter gör du i alla fall ibland!
    Det ska bli intressant att höra vad ni tycker om familyfood-grejen, stackars A får samma låda med sig imorgon som han hade idag, får se vad han har får kommentar...ses puss å kram

    SvaraRadera
  2. Tur för Dig att Du skrev inlägget nu! Har väntat på det så jag kan gå och lägga mig =)
    Lika bra som vanligt, äntligen en blogg som är värd att lägga ner tid på.!

    Och inte har Du lyssnat än.! Jag svarar inte i morgon när Du ringer..
    För har man "klagat" måste man sedan ge beröm *s*

    Pussis
    C

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag tror att jag ska börja kissa på en del kunder, de förtjänar en gyllene dusch! Fast jag vill ju inte få blaaaatterinfection, förstås...

    SvaraRadera