29 september 2009

Vuxenpoäng och barnsliga män

Detta måste väl vara vuxenpoäng av högsta rang:
Föräldrastyrelsemöte
2 timmar som man känner sig som en god förälder och bra medmänniska.
Sen har man ont i magen av för mycket kaffe.

Detta måste vara barnpoäng av högsta rang:
Miniracingmöte
Det är vad min man ska ha nu när jag ska intressera mig för mina barn på föräldrastyrelsemötet...

Jag älskar honom ändå, bara inte lika mycket ibland. Som nu. Miniracing. På nåt sätt känns det som våra intressen är av lite olika rang.
Pust eller morr? Jag har inte betämt mig....

5 kommentarer:

  1. phust, att det han , inte du som gillar miniracing ;) /sss

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat Li: Jag kan helt allvarligt inte fatta hur man kan störa sig på nån annans hobby, oavsett vad det är...faktiskt.

    //Jesper

    SvaraRadera
  3. Alltid retar det nån Jesper ;)

    SvaraRadera
  4. Var det verkligen så då? Att Li stör sig? Jag förstod det som att hon poängterade att man har olika intressen o göromål i familjen... eller LI?
    SSS

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha, SSS har rätt - jag poängterade våra skillnader med viss ironi. Men Jesper känner mig bättre än så, han vet att jag ä en AMRF ;)

    SvaraRadera