16 september 2009

Rensning

Nu har jag rensat. Rensat skit. Ja inte bókstavligt alltså. Skit, dynga, bajsprylar och annat smäck som inhandlats på H&M, Ullaboa och andra billighetsaffärer.
Jag har ett problem.
Jag shoppar för mycket.
Jag shoppar billigt OCH mycket. Det går inte ihop sig....
Det största problemet är, när ljuset gick upp för mig att jag har ett problem, var när jag rensat ur 42 toppar från min(inte så stora) garderob och det syntes inte alls!!!

Det som är ännu värre är att när jag rensat så mådde jag så bra och var stolt som en nyäggad höna, så jag gick på ovannämnda online butik och beställde mig nya höstkläder.
Det blev bland annat denna snyyyyyyygga västen.

För första gången på 8 år längtar jag efter höstkyla. Fan, shopping är bättre än valium. Eller vin...ha ha nej inte vin, där lurade jag er.


6 kommentarer:

  1. Stackars Bull, han jobbar och sliter och du spenderar alla pengarna på kläder. Det blir helt klart du som får köra när ni kommer till oss. mvh Bill

    SvaraRadera
  2. Hörrödudu Bill. Inte ett dugg synd om honom. Tänk på att varje dag få vakna med en sån underbar och VÄLKLÄDD hustru som jag ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju inte klokt va mycket kläder man har..... Men det är ju sååå kul att shoppa både till sig själv och barnen!!!
    Snygg väst!! Det hinner bli kallt till vinjuntan då kan du ha den!!!

    SvaraRadera
  4. på vinjuntan skall endast kläder som är lätta att tvätta bäras =)

    SvaraRadera
  5. Jag gav bort min väst innan precis innan sommaren... Den fanns i en av tre säckar med kläder som jag rensade ut.. Grrr! Men den kostar ju inte en förmögenhet precis.. ;)

    SvaraRadera
  6. Haha! Jag känner igen det där fast inte så mycket från mig utan en annan tjej jag känner som bor ganska nära dig... hmmm... fast jag är inte långt efter ska jag ju erkänna. Du lurade inte mig om vinet, din toka! Tack för din peppande kommentar hos mig. Kram från en torrboll!

    SvaraRadera