09 september 2009

Laddar

Idag började jag ladda. Inte för Marathon, inte för Vasaloppet. Inte för tjejfesten på lördag. Inte heller för betalning av räkningar.
Jag laddar för något fruktansvärt. Något hemskt. Något som ger mig ångest varannan höst.
Imorgon börjar det oundvikliga och fortsätter på fredag. Ja så länge håller jag på. 2 dagar, 2 eftermiddagar av min dyrbara tid
Fy fan vad jag hatar detta. Jag hatar det så mycket så det sker bara vartannat år (ja det kan man inte tro när man vet att jag är pedant)
Dags för FÖNSTERPUTSNING!!!
Morr.

3 kommentarer:

  1. Exakt, vad är det! ;) Ska komma förbi och se när du hänger ut genom fönstret och putsar!

    SvaraRadera
  2. Vartannat år?!?!?! Jag trodde man gjorde det VARJE höst och VARJE vår... !!!
    Har jag alltså kämpat med alla fönster i onödan..?!?!? Åhhhh!!! GGGRRRR! ;)

    SvaraRadera