06 september 2009

Inte kul....

Fy för in i h-vete vad kass jag är idag. Inte så prinsesslikt precis. Är inte lika snygg som jag kände mig igår. Idag ser jag ut som en söndersupen polsk hora (fast jag har tänderna på plats) med en dålig hårdag.
Igår var en av de roligaste kvällarna på länge och jag tror att de flesta hade kul. Det blev också som jag skrev igår. Dans på borden, en del slogs och vissa klarade sig inte till midnatt. En sann cykelfest kväll med andra ord.
Men nu är det över och stafettpinnen är överlämnad till 2 andra par, som kommer få svettas, planera och bli halvalkis av alla träffar under kommande året. Fast man kan äta wienerbröd istället för att dricka vin. Det gjorde vi. En gång.

2 kommentarer:

  1. Det var superkul igår!! Ni hade verkligen fixat det bra!!
    jag känner mej oxå bakis idag fast jag inte drack en droppe igår.... Så nu i em har jag legat i sängen och haft en tv dag!! Gött!!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en sann cykelfest. Jag klarade bara av en av tre saker men jag tog iaf det bästa alternativet och dansade på bordet=)

    SvaraRadera