02 september 2009

Bevisat - man blir smart av vin!

Jag blir alltid snygg(are ;) ) och har smarta ideér och diskuterar veganmat, Göran Persson, snygga mäns bakdelar (hör inte ihop med G.P...) och annan skit när jag har druckit ur min bag in box... Now I know why!!!

En buffelhjord rör sig inte fortare än den långsammaste buffeln. När hjorden jagas är det de svagaste djuren som dödas först. Hjorden blir snabbare genom gallringen av de svagaste medlemmarna

Hjärnan kan inte jobba snabbare än sina långsammaste hjärnceller.
Överdriven alkoholkonsumtion tar kål på hjärnceller men det är de långsammaste och svagaste hjärncellerna som går åt först.
Genom att regelbundet pimpla vin kan man alltså rensa bort de svaga och långsamma hjärncellerna och göra hjärnan till en snabbare och effktivare maskin.
Så äntligen mina vänner så har jag hittat en historia jag VERKLIGEN tror på. Man blir snyggare och smartare efter regelbundet pimplande.....

För visst ska man tro allt man läser. Det har min pappa sagt. Jag litar på honom

1 kommentar:

  1. Hmmm, jamen det är ju så logiskt!! Ska genast börja pimpla vin! Tänk vad jag kommer vara trevlig och smart för att inte tala om snygg i kassan!! :-)

    SvaraRadera