26 september 2009

Loppis och Piff och Puff

Nu har man varit på loppis.
Skulle köpa ett par nya snygga skinnstövlar för pengarna. Hmmmm, kanske räcker min förtjänst till hälften.
Varför skulle varenda jävla morsa rensa ur sina ungars garderober och sälja det på Loppis just denna helgen?
Jävla skitmorsor.

Fast skitmorsorna men sina nyutrensade barngarderober är inte värst. Skit samma, men HUR kan man pruta på 2(!) kr???? Pleeeeeease, tell me!!!

Ikväll ska vi till Piff/Bill-familjen och deras döttrar är nog glada att försäljningen blev kass. Ja, inte för att de är missunnsamma (inte stavas det väl så??) utan för att de uttvättade noppiga kläderna hamnar i deras flickors garderober istället. Och i kartongen slängde jag med liten annan skit som jag inte orkade åka till tippen med. Gamla låneböcker och sånt. Det blir de nog hemskt glada för.

Piff/Bill och Puff/Bull kommer att tjattra hela kvällen och beundra den stora vedhögen och åkergräsklipparen sen kommer de berömma varandras mobiltelefoner, men tji får de att deras kvinnor ska dricka vin och Puff/Bull ska få köra hem... He he, det vet han inte om än. Jag ser framför mig hans besvikna min när han får en öl framslängd och han får veta att det är den enda han kan ta. Dessa hundögon ska jag inte låta mig luras av idag.

Ikväll är det min tur babe. Trots att du har jobbat varenda kväll denna veckan och jag spenderade alla våra sparpengar i Ullared igår. Förstår du? Jag måste dränka mitt dåliga samvete och min shoppingångest. Jag måste.

4 kommentarer:

  1. Tack för en mycket trevlíg kväll, alltid lika kul att ses! Fast fan vad dåliga ni var på Buzz.....haha....Bill rules

    SvaraRadera
  2. hahaha, skrattar högt, du e kul, sss

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för alla kläder, ni såg hur glad A blev!

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag hörde att "de där speciella" hade prutat på 2 kr!! De är sjuka i hela huvet! Nä, det stavas: missunsamma, med ett n. Fast hela ordet känns helt eftersatt! Nästa gång hoppas jag att jag kan följa med, vill gärna få jobba lite på min prut-teknik. Hihi!

    SvaraRadera