08 september 2009

Personlighetstest....

Tog Prinsessans idé och gjorde ett personlighetstest.....

Din personlighetstyp:
Entusiastisk, kreativ och idealistisk. Kan göra nästan allt som intresserar mig. Socialt begåvad. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastisk inför nya idéer, men blir uttråkad av detaljer. Flexibel och öppen för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

He he he, ja det stämmer nog mycket. Eller en del. Undrar vilka talanger jag har? Inte är det bakning i alla fall. Och definitivt inte sång.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalist, skribent, musiker, konstnär, konsult, psykolog, entreprenör, lärare, personalvetare, politiker, diplomat, TV-reporter, marknadsförare, forskare, säljare, artist, präst, PR-ansvarig, sociolog, socialarbetare

Ha ha ha, jag gillar prästyrket (kanske kan få mig att sluta svära) eller ARTIST!! DÅ skulle jag vara rik. Och kunna köpa en snygg pälsväst. Tyckte det stod sociopat, men det stod sociolog ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Jag gjorde oxå testet och fick samma resultat som du! Haha! Vi är riktiga känslomänniskor vi! Kram på dig!

    SvaraRadera