11 september 2009

Älskar fredagar

Fredagar är härligt. Jag älskar verkligen fredagar.

Då får man dricka vin redan kl 17 utan dåligt samvete.
Man får ha på sig myskläder hela kvällen.
Man får somna i soffan kl 20 och intala sig att man är fredagstrött och inte för att man har druckit 2 glas vin.
Man har mys med barnen.
Man får äta pizza med gott samvete.
Man ser fram emot sovmorgon dagen efter.
Man kan gå och lägga sig utan att borsta tänderna.
Man har ett välstädat hus och har varit vuxen och helghandlat så kylen är full.
Det är alltid något bra på TV.

Man inser att livet är ganska soft i alla fall. Man ser med andra ord ljuset i tunneln

Dessutom har jag denna fredag haft över 500 besökare på min blogg sedan jag satte in räknare för 5 dagar sedan... KUL!!!

2 kommentarer:

  1. Fredagstrött & ändå bara jobbar deltid.. det kan man kalla soft liv.. :)

    SvaraRadera
  2. Men det förtjänar du! 500 besökare, alltså! Du skriver ju så fantastiskt bra o roligt o med hög igenkänningsfaktor!! Faktiskt! Vad det lät härligt med tjej-weekend! Det närmaste jag kommer sådant är väl att jag jobbar ihop med en massa tjejer på helgerna... Ha en skön måndag! Kram!

    SvaraRadera