10 september 2009

Ångest

Man kan ha ångest över mycket. Som att man pratar för mycket på fyllan. Eller att man snackat skit om någon. Eller att man har heta erotiska drömmar om en snygg man i Hemköpskön. Eller att man har glömt raka armhålorna trots att man har linne på sig.
Ja det gäller ju inte mig såklart, jag har aldrig råkat ut för något av ovanstående.
Jag har bara ångest över att jag ska putsa fönster.

Så istället för att gå på Valium i 2 dagar nu så tog jag beslutet att jag skulle länsa C plånbok och ringa och beställa fönsterputsning av Putsman. Så nu slipper jag ångesten. Och jag slipper skitiga fönster. Och jag får mer tid till att ge min man kärlek (eller inte).
Fy fan vilket skönt beslut jag tog idag.
Puuuuuuuust!!!

1 kommentar:

  1. Haha! Din latis! Nä, skoja bara, jag förstår dig till fullo! Hatar att putsa fönstren! Putsade två fönster o altandörren förra helgen. Längre än så kom jag inte o det var sååå tråkigt!! Så frågan är när jag ska ta resten... aldrig, låter bättre o bättre! Ha det gott o en skön helg! Trädkramar!

    SvaraRadera