22 september 2009

I'm in love....

Jag börjar närma mig en tragisk ålder och efter mycket om och men så tog jag ett moget beslut att börja med bra produkter till min hy, för att föhindra skinnsoffe-huden som började växa fram runt ögonen...

Vanligtvis har jag stuckit till Hemköps skönhetsavdelning och köpt en halvbillig burk som man får ta två stora klickar av för att man ska känna någon som helst fuktighetsbevaring. det funkar i och för sig inte, så jag brukar kleta på lite body-butter också...

Mitt mogna beslut:
Ansiktstvätt, Ansiktsvatten, Eye makeup remover, Faceoil, Ögoncreme, Dagkräm, Nattkräm, Saltscrub till kroppen och Bodylotion. Av toppkvalitet!

Vilken skillnad. Från läderhud till babyrumpa. Jösses, varför har jag inte fattat detta innan??
Är det för att jag är vuxen?Är det för att jag börjar få rynkpanik?
Dermanord heter märket and I'm in loooooove! Har köpt det hos min hudvänliga vän Kicki

(Bara så ni vet - blev påtvingad är rätta ordet, men jag får nu krypa till korset.
Grejerna är till och med bättre än 150 kilos turk med hårig rygg som skrubbar tuttar på ett Hamam... )
Dessutom... så har mitt eksem mellan ögonbryn och på näsan försvunnit. Efter 4 dagar.
Shit vilken bra reklam jag gör. Hoppas jag får rabatt nästa gång.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle med börja ta bättre hand om min hud.... Men just nu tillåter in min mamma plånbok det;-)

    SvaraRadera
  2. Lovely you! Vad glad jag blev när jag såg inlägget för dagen!!
    Det är sådant här som gör det värt att jobba dygnet runt.!!
    Så glad det gör mig! =)
    Tycker det är så roligt att du, den envisaste av dem alla, äntligen fått upp ögonen! ;)
    Och eksemet, det är inget ovanligt att kunder säger samma sak.
    De flesta tror att det bara hjälper med cortison o.dyl.. hm..
    Nu är det C:s tur också! =)
    Finns produkter för barn med.. för inte vill du väl att de ska kleta in någon olja från barnängen eller apoteket med de ingredienserna...?!!?
    Bra är också att de inte kostar mer än tex Nivea ;)

    Li, du samlar poäng ju... blir mer och mer förvånad =)
    Pussis! Rabatter på väg!!!!!

    SvaraRadera