12 september 2009

Tjejloving

Nu laddar och packar jag inför en härlig "kommafrånfamiljenfastjagälskardemändå"-helg.

Ska till min hudterapeut vän C i Göteborg och ska ha tjejkärlek hela helgen. Hon är inte min älskarinna. Hon är min älskade vän. 7 tjejer ska snacka, dricka (inte saft), skvallra, äta gott och bada i poolen (sorry killar, ingen gyttjebrottning) hela helgen.

C är glad när jag åker iväg på mina tjejhelger. Då kan han pilla navelludd, meka i garaget med leksaksbilarna och slippa bädda sängen. Win-win situation.

Me loooove girlweekends!

5 kommentarer:

  1. Å va mysigt med en tjej helg! Man behöver verkligen det ibland, att bara komma hemifrån lite! Hoppas att ni har det super!!

    SvaraRadera
  2. li needs hångel nuu!!! vi ska hååångla!!! MMmmmm!!!!

    SvaraRadera
  3. Jenny trillar av stolen sittandes... :)

    SvaraRadera
  4. Va??!! Har du aldrig hånglat med en tjej....!!!???

    SvaraRadera
  5. Ha ha inget tjejhångel...sorry... Tack tjejer för en så jääääävla kul kväll! Bilder kommer...eller inte.... Puss (vågar man skriva det nu????) på er

    SvaraRadera