07 september 2009

Vänner

Mina vänner och min familj är det som betyder mest för mig.
Detta inlägget är tillägnat mina vänner.

Jag har min äldsta vän K, sen barnsben. Det är så härligt att vi fortfarande håller ihop.
Jag har min älskade vän E som tog sitt förnuft till fånga och lämnade den medelstora staden och flyttade tillbaka hit, så att vi kan ha våra pizzakvällar och svullardagar. Och prata bajs och sex.
Jag har Piff och Puff familjen.
Vältränade vännen B.
Jobbar-vännerna S och M som visade sig vara mer än så.
Jag har min cykelfest vän H som har jag druckit alldeles för mycket bubbel med.
Jag har min snygga vän M och min coola vän E.
Jag har min hudterapeut-vän C
Jag har mina Nya vän A (lät som en älskare, men det är det inte)

Jag har fler vänner än så, och alla ni tjejer betyder så mycket för mig, på olika sätt och vid olika tillfällen. Ibland på samma sätt och vid samma tillfälle.

Jag har tur!

Tack mina vänner för att ni finns, jag älskar er allihop (och nej, jag är inte full....)

4 kommentarer:

  1. Tur för Dig!! ;) Annars hade Du inte fått komma på MIN "bästavännerfest" på lördag!! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, klart att du står med på min toppenlista :) Ser fram emot lördag. Puss

    SvaraRadera
  3. Tack, gumman! Vet inte om det är jag som är den "snygga vännen M", men jag hoppas ju det... Älskar dig med o är jätteglad att jag lärde känna E så att jag kunde lära känna dig!! Puss o kram!

    SvaraRadera
  4. Vem är jag egentligen, B passar ju inte in på något av mina namn och inte M heller....

    SvaraRadera