17 september 2009

1000 besökare

Vill bara säga att jag nu haft över 1000 (!) besökare på min blogg sedan jag satte in räknare förra veckan.
1000... Skitkul!
Det får firas med ett glas rött. Har ingen Gula Änkan på kylning.
Har ingen Gula Änkan alls. Inget bubbel heller. Vad tragiskt, jag som älskar bubbel.

Jag älskar bubbelpool också, men det har jag inte heller. Jag älskar Brad Pitt. Honom har jag inte heller. Däremot visade ett test att jag passar bäst ihop med Magnus Carlsson. Är det för att han är gay och jag ska få lida genom att han hellre vill vara ihop med C än med mig?

5 kommentarer:

  1. Du hittar då alltid en anledning till att dricka vin =)Å grattis till 1000 besökare, jag är en av dem, å roligt att läsa är det med =)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag läser o läser o skrattar o skrattar! Har du läst min blogg idag? Jag ska nog skaffa en räknare oxå, fast å andra sidan kan det bli väldigt tragiskt... Haha! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med så många besökare. Jag kan inte låta bli att läsa varje dag. Du är ju skitkul...jag visste inte att du hade en sådan skrivartalang. See you next saturday!
    kram j

    SvaraRadera
  4. Fasen LI du är ju så jäkla rolig och det roliga är att när du skriver så målas en bild upp i mitt huvud om det du skriver o så bara garvar jag.....ja inte när du skriver ledsna saker fast det har du nog inte gjort kom jag på nu, jaja roligt är du i alla fall. HA en bra helg!! kram HAnna G

    SvaraRadera
  5. Hahah du är för roligt du ;)
    Ja har plockat isär hojjen nu :) ska sänka den lite då jag är lite kort bent och osäker så vill kunna nå ner utan att känna att man ska välta varje gång hahaha
    Hoppas allt är bra med dig.
    KRAM KRAM

    SvaraRadera