22 februari 2010

Vinteryra, OS-feber och VUXENPOÄNG


Jo, det är så min dag har sett ut

  • Skottat fram bilhelvetet.

  • Kolla på skidor. Igen. ORKAR INTE MER SKIDOR

  • Föräldrastyrelse möte.

Var shoppingsugen idag. Gick in på H&M.se och fick fina rysningar i knävecken. Ja det är där det surrar. Måste vara min shoppingtarm som sitter där.
Men jag har redan 3 paket på väg. Kanske skulle hålla lite i plånkan. Fast jag var tvuuuuungen att köpa detta somriga duschdraperi...

Köpte ju en resa i fredags. C är fortfarande sur. Han fick inte följa med.
Det blir en tjejresa. Jag och Lillsessan. Och 2/5 av Piff och Puff familjen ska följa med.


C tröstade sig med lite egen shopping. Ett löpband.
Mycket bra. Han handlar kroppsliga prylar. Behåller den fasta lilla rumpan. Mmmmmm....


1 kommentar:

  1. Haha! Bra att han köper saker som gläder dig oxå! :-) Jättefint draperi!

    SvaraRadera