19 februari 2010

Shoppat igen

Idag shoppade jag lite... En resa....

Djerba -Zaris, Tunisien

7 kommentarer:

  1. Bra shopping tycker jag :-) själv har jag köpt en weekendresa till Dublin./kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Lite impuls-shopping i detta underbara väder kanske....
    Imon åker min man till Kina (för att jobba) och jag ville åååka med...
    Kanske ska göra som du och shoppa mig en resa jag med :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. längtar................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. ja..... en helt vanlig shoppingdag ser jag ;)

    SvaraRadera
  5. Du kunde inte hålla dig längre!!! Goood for uuuu. kram

    SvaraRadera
  6. Det hade varit underbart att shoppat i den affären nu! Har dom rea????

    SvaraRadera
  7. Era jäkla lyllosar! Va roligt ni kommer få det!
    Kram

    SvaraRadera