02 februari 2010

Facebook

Visst är det bra med fejjan.... Facebook alltså. För att hålla kontakten. Jo, det är så jag håller kontakten med folk. Det eller mess. Inte ens ett litet skitsamtal orkar man ringa.

Man messar, chattar eller skriver i nåns logg.

Men andra sidan av Facebook;
204 vänner... Var kom de ifrån? Och då har jag ändå ignorerat morsan typ 100 gånger.

Och alla dessa quiz... Jag fattar dem inte.

Vilket yrke passar dig (mitt resultat=präst), vilken kändis vill du ligga med (mitt resultat Josefine Craaford??!!), vilken kändis är du LIK (jag blev Magnus Carlsson...), vilken ölsort är du osv...
I DON'T GET IT...

Och alla skit-fan-klubbar man ska gå med i. Som tex klubben att man älskar sina barn. Nej, då står det att man gått med i gruppen "Vi som har sex med våra föräldrar".

Jaha, så var en riktig rövdag över.
Idag hjälpte inte ens profylax. Fattas bara att ungarna blir magsjuka inatt.

Godnatt alla blogger friends, och kissa inte i sängen.

3 kommentarer:

  1. Själv har jag hoppat Facebook, är så jäkla trött på precis det du skriver, alla frågor och skit som alla skickar. Tackar vet jag mobilen, men ja just det, bakteriefälla...ughha!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att kolla, 282 vänner och jag skulle inte hälsa på hälften av dom om jag träffade dom på stan.. Man har kanske känt dom nångång i sitt tidigare liv i tidigare stad. Mycket lustigt!! Men jag klarar mig nog inte utan FB heller...inte än.

    SvaraRadera
  3. Hej du glade! Har du orkat kolla min "länk"? Haha! Jag är väldigt sällan på FB nu för tiden. Hatar oxå alla grupper o.d som man får förfrågan om! Men du, det var ju pricken likt dig: du är alltså en lesbisk präst då du vill ligga med Josefin Craaford! Moahaha! Ha det fint!

    SvaraRadera