27 februari 2010

Besviken

Usch vad är besviken. Trodde jag hade 40 par pumps minst. Och lika många stövlar, halvsnygga pjucks och annat smått och gott.
Tji fick jag.
När jag rensat bort alla gamla somriga ballerina skor, som hade intorkade svettränder i, och alla gympadojjor, så hade jag bara 38 par.

Vad har hänt?
Har jag tappat stinget?

Fast efter min enorma ballerina-sko rensning, så öppnar det nya möjligheter för den nya skoaffären som ska öppna i Skillingaryd i mars.

SHIT vad massa skoutrymme jag har nu.... MASSOR!

Fast mina kids har visst över 40 par skor....
Kanske är det därför min kassa alltid är tom.
Hur kan en 4 åring ha över 20 par? Som dessutom är lagom?! 20 par...

1 kommentar:

  1. Ja visst är det sjukt det här med skor.. Mina barn har inte så mycket skor som dina. Men de har istället mängder av kläder!!

    Jag bara längtar till jag får ett jobb igen. Då jävlar ska jag börja shoppa loss i både kläder och skor igen!!!!!!
    Stora kramar K

    SvaraRadera