25 januari 2010

Hårresande

Otäckt.

Upptäckte idag en bäver i min säng. Eller nåt...

Fäller katten? Nej hon var inte ens här

Jag skällde på C så klart, det gör jag alltid. Fast så tittade jag på hans skalliga huvud och insåg att inte ens han kan beskyllas för detta.

Insåg att mitt hår försvinner från min hjässa och ligger som något katten spytt upp på min huvudkudde.
Bara jag inte blir flintis. Mitt hårfäste får verkligen inte bli högre. Jag vill inte se ut som Charlotte Perelli. Med undantag för hennes rumpa, ben och bankkonto.

Kanske dags för en hårinpackning. Och inte Wellas skit den här gången. Men då kommer snåltanten fram när det ska cashas upp 300 spänn på håret. Tänk vilken snygg topp jag hade fått för det.

Men som sagt, varken fröken Perellis panna eller Nanne Grönvalls toupé hade passat på mig.

Dags att spendera.
Eller föressten, DAGS ATT SPENDERA!! Tjoho, det är ju LÖN idag.....

1 kommentar:

  1. Hi hi du är inte klok! Men usch inge kul me håret! Själv var ja hos frissan idag - ett nytt ställe i stan som kör me något som heter Shu Eumura (finns än så länge bara i sthlm, gbg, malmö & karlstad (!!) ) Vilket för mig innebar LYX och AVSLAPPNING och FINT, VÄLDOFTANDE hår! Det börja me skamponeringen å då va det en massagestol man låg i i ca 20 minuter medan man fick håret tvättat å huvudet å nacken masserad! Huur gött som helst :) Sedan användes det en olja i håret som doftade helt underbart. Man kunde även boka hårceremonier å annat mys för kropp å själ. Underbart ställe! Men det är klart jag gick därifrån 830 kr fattigare (klippning + hårolja)... fast helnöjd! Ses i helgen! Kramelikram/Cissi

    SvaraRadera