14 januari 2010

Mitt nya liv


Meditation, lektion nr 1 igår.

Utvärdering ur min synpunkt:

Bättre än jag hoppats på. Var fullständigt avslappnad, fick mycket pepping och vägledning i mitt nya stressfria liv...

En stressfri del är ju faktiskt att det finns i lilla Skillingaryd och man slipper dra iväg. Stressfri = barn- man- och städfri i 3 timmar .
MIN TID

Kolla på deras hemsida här.

När jag kom hem, var jag mitt nya lugna, vegan- och vattenpipsrökande jag. Öppnade dörren och möttes av doften av nyskurade golv...

Nej, inget positivt med detta. Nyskurade golv utan att jag har insinuerat detta till min man en ONSDAGSKVÄLL bådade inte alls gott.

Hmm, lilleman hade spytt och idag är det VAB-dag.
Denna dagen blir lite torka spyor, blogga lite, jobba lite hemifrån.
Kanske städa undan den sista tomten som frusit fast på trappen ute.

Lilleman vaknade kl 07 och sa att han ville ha glass. GLASS?
Jo, det får man när man är sjuk sa han.
Sen visade han rumpan och fes på sin storasyster, så magsjukan gick visst snabbt över.

7 kommentarer:

  1. Hahahah underbar humro din lilleman har, visa rumpan och visa är ju hur kul som hällst i alla fall om man är runt 4 år annars kanske det anses lite konstigt... inget jag ska prova på jobbet i alla fall. Tur att det gick över fort, Kram Hanna G

    SvaraRadera
  2. Stackars satar som var på samma meditationskurs som du då... magsjuka att vänta kanske, hi hi.
    Visa rumpa och fisa, vilken BUS! Förstår varför Elsa är betuttat i denna lille man.
    Glass är alla sjukas barn favvo!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni blir av med skiten fort,det har ju börjat vandra rejält nu :-( krya på er.kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. En fis säger mer än tusen ord =) krya på er, och se magsjukan som en innre rensning nu efter all julmat. Skulle behöva en själv =) kram

    SvaraRadera
  5. Uscha för magsjuka:-( Men humor har din lille iallafall!! Ha ha!!
    Nu får vi hålla tummarna att ni inte blir sjuka. Huvudsaken är att du är frisk till nästa fredag när det åter är dax för VINJUNTA!!!
    Trevlig helg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Vad skön han är! Fast det tycker väl inte storasyster... Hoppas ni har en härlig helg! Själv ser jag fram emot att C kommer hem med vinet han lovat köpa till kvällen. Ni har skadat mig, jag brukade aldrig sukta efter vin innan, men umgås man med Skillingarydstjejer så blir man därefter! Låter gött med meditation förresten! Kram

    SvaraRadera
  7. verkar riktigt spännande med meditation...ha en bra helg. Imorgon hämtar jag craft ställen..:)

    SvaraRadera