28 januari 2010

Bajs

Bajstråkiga saker:
  • Betala räkningar
  • Betala fler räkningar
  • Upptäcka ytterligare en räkning när man trott att allt är klart
  • Kolla på kontot och inse att man har en helvetes massa autogiron. Röv!
  • Torka snor

Bajsroliga saker:

  • Min spa helg i Göteborg imorgon
  • Packa inför min Spa-resa
  • Att jag denna helgen både få BADA bubbel och DRICKA bubbel
  • Att jag faktiskt fick lön i veckan och har råd med skiten
  • Att jag har med mig vältränade människor på trippen som ska dra med min dallriga röv till gymmet
  • Att jag slipper torka snor på 2 dagar

4 kommentarer:

  1. :-) visst är det så jä-la surt när man betalt räkningarna å tycker att å vá pengar jag har över och så inser man att man har all jäkla autogiro som oxå ska dras :-( há det så himla gott på spat...kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. upptäckte precis att det inte var jag som skulle med på trippen, det var dina vältränade vänninor ;) puss och ha en underbar helg (utvilad och ren på måndag)

    SvaraRadera
  3. Härligt med SPA.....att jag inte åker på det oftare måste ju bero på att jag inte har det där vältränade väninnagänget? men fika och vin är inte heller fel :D Ha det så underbart härligt!!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Va? Ska du inte komma till Emma i helgen?? Vad tråkigt! Hoppas du har det riktigt gött på SPA i götet. Kram!

    SvaraRadera