23 januari 2010

Lite trött. Om man säger så

Jag är lite trött idag.
Men bara lite.
Jag älskar våra vinjuntor. En massa vin, skvaller och god mat.

Lite provning också. Igår var det 3 Italienska viner.
Det ena vinet smakade bland annat så här (enligt lapparna som vi skrev bedömning på):
Rökigt, eksmak med doft av barnbajs eller urin.

Visst vi är inga vinproffs, men detta äckliga vinet smakade röven. Vi hällde ut det och TRO mig jag har ALDRIG hällt ut rödvin innan.

Lilla E hade gjort en supergod buffé till detta. Mums!!!
Bild bevis kommer under dagen, som vanligt glömdes kamera, örhängen och viss del av förståndet framåt natten.

Säger som vi alltid säger.
What says on the VINJUNTA stays on the vinjnta....


5 kommentarer:

  1. Glöm inte filmjölk=)

    SvaraRadera
  2. *asgarv* undra om någon kommer ihåg vad som sas på vinjuntan =)

    SvaraRadera
  3. Jag gör;-)
    Men det är bara tillfälligt vid några juntor. Det vänder snart;-)!!

    SvaraRadera
  4. Haha! Men det blir väl en fest i helgen som kommer också? Det har jag blivit lovad i alla fall! Längtar efter er ju! :-) Kram

    SvaraRadera