31 oktober 2010

Googlat på mig


Idag kollade jag igenom vilka sökord man googlat på för att komma in på min blogg.
Här kommer ett axplock:

  • Barfota
  • Prinsessan Li
  • Princess kåt kärring (!)
  • Cykelfest Vaggeryd
  • Minkutsläpp
  • Dumhuvud

Mer än att jag har unnat mig denna fantastiska research så har jag också råkat ut för något enormt äckligt....

Jag skulle gå ut på trappen och tända ett ljus i lyktan.
Öppnade dörren, barfota som vanligt, och steg på något mjukt och varmt.
Detta mjuka varma kändes skönt i ca 0,001 sekund. Sedan såg jag en död halvtuggad mus. En fantastisk present från min lilla älskling (nej inte Crille)

Det äckligaste av allt var att efter jag skrikit, hoppat, svurit och börjat att svettas, så rusade jag upp för att febrilt leta efter handspriten eftersom jag var helt övertygad om att musens likmaskar nu var på väg att äta upp min fotsula och skulle bosätta sig i mina blodådror i fötterna. Jag VET att de var där. Gnagde sig in i min fot.

Jag känner dem fortfarande. Bläääääääääääääää.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar