23 oktober 2010

Vuxenvarning

Idag kom det från min mun.
Meningen som aldrig passerat genom mina halsmandlar innan.
Meningen som gjorde att jag förstod att jag börjar få åldernoja, åderbrock och kommer att börja kalla rynkorna runt ögonen "livets skratt-bevis", få liktornar på fötterna, kommer inhandla "bekväma" underkläder och sluta raka bikinilinjen

Första ålderstecknet har infunnit sig. Jag sa nämligen:

"Vad skönt att vakna tidigt, så man får nåt ut av dagen".

Ni som känner mig....detta är en once in a life time upplevelse. Jag lovar att aldrig säga detta igen. Jag lovar härmed att denna mening inte kommer att komma ur min mun förrän jag fyller 65.

Ha en skön lördag alla, själv ska jag fylla på kylskåp, örhänges-samlingen, garderoben och avsluta kvällen med paaaaarty hos min snygga bilkörande restaurangvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar