14 oktober 2010

JAAAAAA!!!

Jag älskar hösten.

Överdrev gjorde jag nu.

Jag hat-älskar hösten.

I alla fall så har jag kommit på en FÖRDEL med hösten.

Idag storstädade vi huset och det luktar wonderful av grönsåpa.
Städningen tog 1 timme.
Varför så enormt snabbt och effektivt?!?
Jo, för att det var så mörkt och vi städade enbart i stearinljusens sken och såg således inte skiten.

Så nu njuter jag av ett "rent" hus och doftar Grumme Grönsåpa, barnen har somnat och jag funderar på att ta ett tidigt fredags-glas-rött....

2 kommentarer:

  1. Mmm grummesåpa det e grejer det men citron varianten är den bästa!!! Trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar hösten och vintern endast för en sak och det är för att det röda vinet smakar mycket bättre då. Man slipper välja vitt eller rött.. det ska vara rött. Kram Sandra Sofi Salinger

    SvaraRadera