18 oktober 2010

Nyinköp...

Igår kliade det så fint i mitt lilla shoppingfinger. det där fingret som alldeles för lätt slår in pinkoden på Visa-korten.
Fingret som styr mig in i stadens affärer.
Mitt lyckofinger. Bättre än sex.

Igår styrde jag nosen mot Telenors butik och införskaffade mig en Iphone 4.
Skrev på papprena och frågade när hon skulle hämta telefonen.
Den söta lilla tjejen, säger lika sött: Den dröjer 4 veckor.

Vad fan, vilket antiklimax det blev då.

Så jag gick till Lindex också. Och slog in pinkoden där också.
Pust.


2 kommentarer:

  1. Vill oxå, vill oxå, vill oxå... Men jag får väl nöja mej med att inte ha söndagsångest;-) Men så fort jag får det så har jag råd att köpa en iphone!!;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. En annan skillingarydsbo18 oktober 2010 kl. 21:55

    Visst är det härligt när shopping ådran tar till, och så jäkla surt när man får vänta på ngt man köpt och vill ha på en gång, inte fasen vill man vänta 4 veckor... du blir nog nöjd i alla fall när den väl kommer.

    SvaraRadera