06 oktober 2010

Sanna vänner


Jag har många vänner.
Många bra vänner.
Några kassa vänner också. Men de kassa skiter jag i. De är ju som sagt bajs ändå.

Men en av de braiga vännerna jag har, hon vet vad jag gillar.
Vi kan kalla henne T-shirt vännen.

Ni kanske tror att hon gillar t-shirts. Eller att hon alltid går runt i t-shirts. Det gör hon inte.
Min T-shirt vän skänker mig sina avlagda fula ur tvättade t-shirts.

På vilket sätt är hon då en BRA vän undrar du säkert? Gammal lump, vem vill ha det?
Jo JAG, vill ha det. Jag gillar hennes lumpiga ut tvättade t-shirts.
De är lena av all tvättning, mjuka av alla 60 graders tvättar, fula pga lite svarta strumpor i samma maskin. Det är det FULA och LENA som gör det.

När jag kommer hem från jobbet, med tajta brallor, frasig skjorta, alldeles för höga obekväma ofotriktiga skor...då SPRINGER jag upp på övervåningen och gör mig det fulaste och skönaste jag kan.
C kallar det att jag sätter på mig kostymen.(bättre att sätta på sig på kostymen än att sätta PÅ kostymen i och för sig)
Kostymen är ett par ganska hotta mjukisbrallor och en uttvättad lump t-shirt, skänkt av min t-shirt vän. Och jag älskar dem. Mina t-shirts. Och min t-shirtvän.

Love to you both

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar