03 december 2009

Madman...

Idag är jag arg. Morr

Det får man vara ibland, har jag hört.

Det är bättre än att vara sur. Har jag också hört.

Fast jag borde vara glad.
För min tannalöse, allergiska, astmatiska, hyperaktiva, hjulbenta, inåttåade SON faktiskt slipper glasögon och lapp för ögat. Och det är ju bra att han slapp nåt i sitt register.

Fast då kanske han hade blivit pirat och sett ut som Jack Sparrow. Och det gör ju inte så mycket....
Fast om 20 år då, för det är ju inte så snyggt med mustach på en 3-åring.
Fast det är nog bara puddingen nedan som kommer undan med mustach.

Jag menar inte Bonden Roger till höger. Eller?



2 kommentarer:

  1. Såg en hot mama på Skillingaryd.nu... Nån som gillar fejsbucken! Var på bolaget och kollade så inte nån glögg-whiskey stod och väntade. Dom sa att du varit där och velat ha den men dom hade INGEN aning om vilken sort det var. Vi får gå dit med ett artikelnummer eller en bild....suck!

    SvaraRadera
  2. Roger är ju en riktig babe... NOT!! Kan inte tänka mig en mindre attraktiv man, tror jag! jack Sparrow däremot... yummy! Hoppas du har en fin helg! Bara en vecka kvar till våra födelsedagar! :-) Puss o kram!

    SvaraRadera