23 december 2009

Önskelista

Hej tomten.
Detta är min önskelista:

  • Nya pumps till nyår, har dock 20 par - men vad fan... Can never get enough
  • Snygga underkläder, mina har passerat bäst före datumet
  • Frikort till frissan, jag ser för jävlig ut i håret
  • Vältränade armar, har slappat till mig under hösten
  • Sämre hörsel, orkar inte med barnens skrik ibland. Eller aldrig.
  • Bättre humör, ska fira julen med morsan och bröder. Brukar gå sådär...
  • Bättre tålamod. Se punkten ovan
  • Långa, snygga ben. Har hittat ett par snygga strumpbyxor som jag gärna skulle vilja ha på mig
  • Om jag inte får detta så går det bra med en mille på mitt sparkonto. Det tömdes under min shoppingrunda i söndag.

Tack tomten. Du borde ju uppfylla lite av mina krav eftersom jag faktiskt har varit jättesnäll i år. Speciellt mot min man. Han tycker att jag är världens raraste och mjukaste kvinna.

I cross my fingers behind my back and wish for the best!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MINA BLOGGER-FRIENDS!!

3 kommentarer:

  1. GOD JUL..... hoppas att du får allt som du har önskat dig, även om du redan har grymma ben =) puss och kram

    SvaraRadera
  2. God Jul, hoppas oxå du får allt du önskar dig, eller åtminstone en del av det....

    men om du önskar dig mer vältränade armar så borde jag själv önska mig ett par helt nya! Slappt räcker inte ens till förnamnet här...
    kramis

    SvaraRadera
  3. GOD JUL önskar vi på Ringsberg! Vilka grymma önskningar, det låter som mina, särskilt det med hörseln....gud vad barnen kan vara högljudda. kram och puss

    SvaraRadera