28 december 2009

Nytt liv

Mina nyårslöften brukar vara:
Städa mer
Äta nyttigare
Skippa godis
Träna mer
Tjäna mer


Nyårslöfte i år:
Städa mindre
Ät vad du vill
Träna mer
Släpp kraven
Slappna av
Lev i nuet



I år ska jag klara det.
Började med att anmäla mig till Meditationskurs.... Jag på meditation...

Inte städa, stressa eller tänka på allt jag måste göra.... Hmmm, kommer gå så där.

Ser mig själv om några år. Då är jag Hippie-lugn, käkar vegan-mat och röker pipa med konstig tobak i. Men då klarar jag nog fan av att vara snäll, lugn och avslappnad.
Kanske.

1 kommentar:

  1. Jag ska också börja på en "yoga/meditations"-kurs nu i januari! Tänkte samma sak att jag kanske blir en liten bohem till slut i alla fall.. men de jag känner som går kursen är riktigt coola brudar.. ;-) så jag fortsätter nog att vara cool ändå..! =) =) (detta med förutfattade meningar...hm..)

    SvaraRadera