27 december 2009

Snyyyyyft!

Idag är jag ledsen.
Jag hade glömt bort....

Glömt att jag inte ensam är på A6.
Glömt att det alltid är alldeles för mycket folk
Glömt att det är trångt
Glömt att jag alltid hinner bli för hungrig
Glömt att jag aldrig hittar nåt på rean
Glömt att man inte ska ta med sig en bakfull man in i affärerna
Glömt att vi alltid blir osams på Ikea
Glömt att jag aldrig shoppar det jag ska, bara det jag inte ska
Glömt att jag alltid blir stressad

Glömt att det alltid är skitrea!

GLÖÖÖÖÖÖMT!!!!

2 kommentarer:

  1. I know!! Gjorde A6 igår och inne på MQ vandrade det omkring folk som ALDRIG sätter sin fot där annars... Likadant i alla andra affärer där man tänkt göra sig ett klipp. Hur ska man ens kunna KOLLA på grejerna när det står en massa retards i vägen??? Sen en lite småsur karl som helst bara vill gå ut därifrån innan han ens gått in :-).... Men nästa år kör vi igen!! Mellandagsrea!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, rea är inte alltid så kul, men något köpte du nog iallafall va....

    SvaraRadera