24 november 2009

Gapa sa kärringen

Vad gör man för 4 800 kr då?


En utlandsresa kanske? OOOOH NO!
Hel partystass för att gå på kungabröllop? Inte det nej.
100 glas vin på krogen? Nej inte det heller....

Jag tog mina surt förvärvade sparpengar och lämnade dem till tandläkaren ifrån det svarta hålet i underjorden

Inte fan ska det väl vara så dyrt?? Man kan ju tro att jag kom ut med kritvita porslinständer a la Andreas Carlsson eller Carola för den summan.
Nej lite halvtaskig vit plack på 2 små hål och 2 omlagade fyllningar.

Nu blir det indragana julklappar till barnen, ingen mer bag in box för mig denna veckan.
Den enda som kan få nåt kul som inte kostar nåt är C.

Men det ska han inte få. För jag är sur. Så det så.

2 kommentarer:

  1. Fy fan va mycket pengar för att laga några hål....:-(

    SvaraRadera
  2. Been there, done that =( Så jädra sura pengar för något så jädra tråkigt.....

    SvaraRadera