20 november 2009

Allergisk reaktion


Igår var jag på kurs, projektledning. Så nu ska jag styra och ställa. Hemma.
Fick en allergisk reaktion när jag satt där och hostade.
Drack nån receptbelagd hostmedicin. Skulle ta 12 ml, men det hjälpte inte så jag surplade i mig 30 ml, typ. Fattar inte varför jag alltid måste ta i så. När hittar man mellanläget. Vid 40??

Inte bra, som min kollega säger. Jag blev hög som ett hus och magen svullnade upp som en hamburgeätande sengångare.
Kände mig som bilden och lillsessan frågade om hon skulle få en lillasyster snart. Den komplimangen är aldrig rolig att få.
Lillprinsen frågade om den skulle komma ut ur rumpan och sen ville han ha en cross istället för en bebis.

Jag håller på Lilleman.

2 kommentarer:

  1. Kan du aldrig dricka m måtta ;-)...kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. kanske hellre skita ut en bebis än en cross ;) Sen kan jag tänka mig att så som du ser ut med en allergisk reaktion, så ser jag ut för jämnan =) kram

    SvaraRadera