13 november 2009

I'm back....

Semestern slut och jag fryser värre än en kinesisk nakenhund.
Jag är lika välvaxad som hundjäveln också... Skulle aldrig vaxat armarna, hade behövt pälsbeklädnaden idag.

Har haft en go semester.
30 grader - bara det. 25 grader i vattnet.
Varma kvällar.
Mycket snorkling. Mycket ligga.
Mycket bubbel. Alldeles för mycket rödvin.
Mycket kärlek.
Många muslimer. Mycket basarer.
Mycket otrevligt folk
Mycket svenskar.
Mycket trevligt folk
Skönt var det. Nu är det dags att kurera jalla-sjukan som jag lyckades dra på mig. Var nog han med långa lillfinger-nageln som jag råkade hälsa på. Eller flygplansmaten.

Inte vet jag, men vinet var det INTE. Så är det bara


Lovade att inte lägga ut bild på C på bloggen, men han är så hot på denna bilden så jag kan inte låta bli att låta er njutas av honom.

2 kommentarer:

  1. Välkomna hem till gråa Sverige. Kul att höra att ni haft en bra semester, bara tråkigt med jallasjukan...Jag ringer imorgon. Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Varmt välkommen hem! Ser ut som ni haft en jätteäcklig semester! Tur att ni fick komma hem till gråa Sverige igen. Haha! Kram och krya på dig! (Vad det nu var för sjuka du dragit på dig...)

    SvaraRadera