02 november 2009

Nu åker jag!

Jag säger bara SEMESTER....


Det blev 2 väskor också kan jag meddela. Efter att Prinsessan A tyckte jag var en idiot. Då insåg jag också att jag var det.
Vem fan packar i en väska och TILLÅTER sig att bli utskälld för att man packat 10 par skor, 100 smycken (tack gode gud för Smyckesväskan från Princess Pe) och 11 klänningar.

Skulle det vara mycket? I don´t think so...


Nu ska jag sola och bada och dricka Pina Colada
Bada och simma och på discon stimma
Ska snorkla och träna mina lår och alltid ha nylackade tår.


See you later friends!
Pussa mina barn om ni ser dem. Puss och kram!


3 kommentarer:

  1. Är du seriös!!?? Har du packat så mycket smycken...??! Du är rolig du! Men jäkligt smart smyckesväska!

    SvaraRadera
  2. Vi kommer sakna dig! Hoppas ni har det gudomligt härligt! Kram kram p.s: du har absolut inte för många smycken med dig! Det är ju bara det mest oumbärliga...

    SvaraRadera
  3. Ha det sååå gött!! O denna smyckes väska är kanon!!! Sola massor för mej med!!!
    Stor kram

    SvaraRadera