26 augusti 2009

Roligt.....

Vilken dag. Den var konstig. Och rolig.
Jag har nästan kissat i brallan idag. Det var A:s (inte aset) fel, hon är kul. Roligare än jag trodde. Eller nej...jag trodde hon var kul, jag visste det. Men inte SÅ kul. Och helt karltokig (säger man karltokig år 2009...Eller har jag blivit en kärring?) A har inga snygga killar på sitt jobb. Stackars henne. Har skrattat åt annat också, men allt handlade om samma sak. Det var kul (eller har jag redan sagt det??) Skit samma. Sen fick jag en komplimang, av en tjej som är snygg, skit-trevlig och hot. Varför blir man gladare av komplimanger från en tjej än en kille? Kanske för att det är ärligare, inte vet jag. Hon vill ju inte komma inanför brallan, kanske det är det. Fast det skulle nog ingen vilja efter att nyss ha läst att jag nästan kissat på mig. Som en 3-åring. Ja då har man verkligen skrattat om det ska gå så långt...eller så har man inkontinensbesvär.
Måste nog kolla vilket.

1 kommentar:

  1. Härligt att du haft så kul och skrattat så mycket! Nu kommer du leva tills du blir hundra, minst! Kram kram!

    SvaraRadera