12 augusti 2009

Längtan....

Nu längtar jag efter att det ska bli fredag igen. Hm, undrar varför, har ju nyss varit ledig och haft semester. Kroppen är konstig. Man blir lat och vill bara ligga i sin Baden-Baden (varför i helvete heter det baden-baden) och sippa rosévin (eller som jag - tömma en bag in box med rödvin). Hoppas på fint väder i helgen. Då ska jag ligga i min BB ( herregud, man kan ju inte skriva det där långa namnet hur många gånger som helst...) och läsa färdigt min bok. Men nu är det inte fredag, det är onsdag. Och vinet är slut eftersom allt blev uppdrucket under semestern. Dessutom skiner inte solen för klockan är snart 22. Fast den lyser i och för sig aldrig i Skillingaryd heller för den delen. Sängen verkar mysig också, så godnatt på er alla mina icke existerande blog-vänner (vore ju konstigt om någon läste min blog eftersom jag registrerade den för 20 minuter sedan...he..he...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar