24 augusti 2009

Måndag...

Finns det något bra med måndagar?

Upp tidigt = passar inte fröken, lilleman eller mig själv. Vi är som vålnader som traskar runt på morgonen. Jag är inte riktigt lika söt som barnen om jag säger så.....

Långt till fredagen = vinflaskan hägrar i skafferiet

Dödens trött på kvällen = skit samma, händer ändå inget på kvällen

Alla har helgångest = alldeles för fullt på gymet

Måndagar betyder allldeles för mycket kaffe = magont

Men jag har ändå haft en skön dag med min goa vän och kollega på jobbet, med hemside-jobb och annat nyttigt. Sen kom mitt ex och var med och käkade lunch. Ja, inte sex-ex, utan jobb ex... Fast hon är ingen ex-vän, hon är en plus vän (hon innehåller 1 ½ person). Tack goa tjejer för att ni gjorde min måndag lite roligare i alla fall.

Nu ska jag ta ett stort glas samarin, och somna sött (sorry C, det blir inget ikväll....heller...)




4 kommentarer:

  1. Hi hi, sötis...du är rolig!
    Hoppas tisdagen var bättre då ;) NOT, eller??
    Men, du har hela kvällen på dig att göra mys mys saker iallafall...

    SvaraRadera
  2. Du är en störd människa Li... Det är nog därför jag tycker så mycket om dig=)

    SvaraRadera
  3. Li detta kommer bli helt super om du fortsätter så här.

    Förrästen vi sa väl månd 7 sep kl. 18.30.
    Ha Ha Ha.....

    SvaraRadera
  4. Haha! Måndagar suger! (önskar väl C att jag gjorde oftare...Min C, då!) Hahaha! Får jag skriva så här?? Hoppas resten av veckan blir bra! Kjam!

    SvaraRadera