14 augusti 2009

Dags för första uppdraget...

Nu är det dags. Nu är jag äntligen upptäckt. Det tog några år, men nu ska det ske. Undrar hur detta kommer ändra mitt liv, kanske blir jag miljonär?! Det är nog nu jag måste käka gurkstavar och dricka mineralvatten till kvällsmat. Fan, jag som käkade varma mackor och drack 3 glas rödvin igår. Dessutom hade jag Rydbergs bearnaise sås till (80% fett). Får börja nu istället, efter kaffet. Det är i alla fall laktosfri mjölk jag har i. Fast alla modeller knarkar och röker, kanske det inte är så farligt med varma mackor då. Mitt sätter sig på röven och deras sätter sig i hjärnan. Hmmm, ska fundera på detta. Tar nog o gör några extra hundra situps idag för att kompensera.


3 kommentarer:

  1. Tjena snygging!! Fan vad kul att du oxå bloggar och du skriver precis som du pratar: hysteriskt roligt!! Ser fram emot att följa din vardag och läsa om vad du äter och dricker! (Mest det senare, gissar jag...) Bamsekramar från Monkan!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig min vän, vad rolig du är! Tack för igår, bra jobbat! Jag kanske också ska falla in i blogg-världen, men vem vill läsa om en lagom-tjock-vanlig magnusson som ständigt bantar och har ett alldeles vanligt liv, nä jag följer hellre er andras ;) Ses snart puss puss

    SvaraRadera
  3. Ha ha, vad goa ni är!
    Puss och kram på er mina fina vänner

    SvaraRadera