23 augusti 2009

Chappis...igen...

Varit på Chaparral i helgen, mudrace och annan dynga. Överskott på män, så fan vad snygg jag kände mig. Jag var näst snyggast på hela stället. I alla fall topp tio... E var snyggast såklart, hon är ju en liten hottie fast med större bröst än mig, så hon var definitiv etta....

Kanske man skulle fortsätta hänga på Chaparral på helgerna, då kan man slänga sina affirmationer i komposten för på detta ställe höjs självkänslan på ett kick.
Nu ska jag sova och drömma (mar)drömmar om män i hatt, poncho, stövlar och hölster.

4 kommentarer:

  1. Hallo! Har ni varit där igen? Inget fotande denna gången, eller? Hoppas allt är bra! Själv har jag varit sjuk i helgen och sovit bort halva söndagen... men så är det ibland. :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha prova motorcykelträffar också bra för självförtroendet :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, tack Alex, jag ska testa det också.

    SvaraRadera
  4. Aha, är det därför ni älskar att hålla till i dyngan på mc träffar...I hate it...affirmerar hellre om det skulle behövas ;)
    sss

    SvaraRadera