27 augusti 2009

Höst....

Idag blev det lite höst känsla. Gillar inte den känslan. Speciellt inte när det är 20 grader ute och jag och Bulls/Puffs sambo och hennes barn har suttit ute på verandan hela dagen. Dessutom har vi klagat på att vi blivit svettiga. Och att vi har pigmentfläckar. Vi ville sitta i skuggan. Bara det är ett mysterium... Ja inte pigmentfläckarna, de är inget mysterium. De skyller jag på mina barn, amningar, hormoner och annan skit. C har nog fått sig en känga nån gång också, allt brukar ju vara hans fel.
Om ni undrar vem Bull är, så är det C:s kompis. Han heter egentligen inte Bull. Men C kallas för Bill när de träffas. Bill och Bull. De kallas också Piff och Puff, när de fnittrar som 8 åriga småtjejer. Eller när de vill ha en köttig en... Pust, det blev krångligt.

Varför kom då höstkänslan? Vet inte, men jag gjorde höstmysigt på min veranda i alla fall



1 kommentar:

  1. hahaha,du är kul.Undrar hur ofta de tänker på stora köttiga....? Vad fint det blev på verandan. Tack för en mysig eftermiddag.

    SvaraRadera