29 augusti 2009

Nåt nytt om mig?

När gick du upp i dag?
Vaknade 06.45, snoozade till 09.30... att det överhuvudtaget är möjligt...

Diamanter eller pärlor?

Vilken fråga, allt som är värt pengar....

Favorit tv-program?
Skulle vilja säga typ Uppdrag Granskning, men eftersom alla är så läckra i Greys Anatomy så missar jag sällan det
.
Vad åt du till frukost?
Kaffe... ja jag vet att jag ska skämmas....

Favoritmat?
Gillar inte mat faktiskt. Äter för att bli mätt

Vilken mat gillar du inte?
Typ nåt köttigt när jag känner svininfluensa smaken... Herregud va mycket matfrågor

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Rynkor, celluliter...eller jaha, det var kanske inte en sån fråga. Hmmm, gillar inte surkärringar (fast C gillar mig ändå tror jag...)

Var vill du dra dig tillbaka?
Dra mig tillbaka?? Herregud, jag är ju nästan nyfödd. Ja ja, där det är fan så varmt från morgon till kväll. Nej, jag menade INTE efter döden.

Favorittid på dagen ?
Måndag-torsdag kl 06.00-16.00, då mår jag bäst. Jag skulle vilja stryka fredag-söndag ur almanackan.

Vilken är din favoritsport att se på?
Allt som inkluderar nakna män med snygg rumpa och tajta lår.

Coca Cola eller vin?
Men snälla....

Är du morgonmänniska eller nattuggla?
Vampyr på natten och vålnad på morgonen. Vålnaden är inte snygg. Eller trevlig.

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej jag är varken rolig, spännande eller intressant. Dessutom ska jag inte ha barn, har inte upptäckt någon könssjukdom eller har snattat på sista tiden som jag kan skvallra om

Vad sysslar du med just nu?
Försummar mina barn och sitter och bloggar istället.

2 kommentarer:

  1. haha trodde jag sett de flesta sidor hos dig men... att du har sådan humor visste jag inte.! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Har du ställt frågorna till dig själv, eller? Jag tror inte riktigt på att du vill stryka fred-sönd ur almanackan... Hoppas att allt är bra och att helgen varit bra! Ha en fin vecka! Kram på dig!

    SvaraRadera