18 augusti 2009

Love pepping!

Jag blir så fylld av positiv energi! Härliga tjejer....

Nu är det dags för nya mål (inte fotbollsmål...inte heller mellanmål, typ risifrutti...)
Jag måste komma på ett bra mål att ta sikte på. Fan, jag som trodde mitt liv redan var fixat.
Ikväll blir i alla fall mitt mål att se till att C rakar sig. Kanske jag skulle göra en egen renovering också. Nej, det får bli en annan dag, tar ju en evighet om man ska fixa till allt på en gång. Varför tar det längre tid ju äldre man blir?
När jag var 20 tvättade jag bort sminket med tvål, that's it. Nu får jag skäll av min goa vän (men dock skälliga hudterapeut) att jag använder nattkräm kring ögonen och inte har dagkräm och oljor och annan skit INNAN jag sminkar mig. Herregud, hur ska jag hinna med allt? Hon skulle bara veta att jag använder bodylotion i ansiktet när det andra är slut ;)


1 kommentar:

  1. Li.. samtalet vi hade på 2 timmar ang din hudvård och kassarna med produkter du köpte är bara början..! Jag märker nu att jag har att jobba med! (inte utseendemässigt alltså, verkligen inte, utan vad det gäller det praktiska)
    Nu ska du bara få in rutinerna och vänja Dig vid att lägga EN TIMMA MINST varje kväll åt dig och Dermanord!! Ha gärna vinglaset bredvid så är det lättare.! Eller förresten, ta hela flaskan!!
    Värre blir det ju på morgonen.. hmm..
    ..den timman kan du ju inte dricka vin..du ska ju till jobbet sedan..
    Ska hitta en lösning där.. :)
    Det är inte så att du kan tänka dig stiga upp 30 min tidigare..?? Inte det nä...
    Li gillar ju att sova... hade glömt de´.. ;)
    Vi hörs!
    Pyss
    (visst bättrade jag på hudterapeuternas rykte.. ;-)Ge det 3 min varje kväll, max!)

    SvaraRadera